Případ u pacienta

Představte si situaci, kdy poskytujete péči, která je vyžádaná a vy pokaždé musíte zadávat, kdo vyžaduje péči, kdy k tomu došlo a jaké odbornosti je vyžadující lékař. Nebo k vám pacient dochází s dlouhodobější nemocí, která má jednoznačnou a po dobu trvání léčby neměnnou diagnózu. Abyste nemuseli opakovaně vyplňovat hodnoty, které se nemění, vytvoříte si případ.

­

Postup založení případu na úrovni pacienta

  • kliknout na tlačítko + Založit případ
  • zadáte NÁZEV případu
  • pokud má pacient vyplněnou hl. diagnózu, automaticky se vyplní, v opačném případě vyplňte hl. dg.
  • zvolte typ péče (ambulantní/vyžádaná)
  • automaticky by se měl předvolit DRUH PÉČE (DLE ČÍSELENÍKU), který máte vyplněný v nastavení ordinace
  • zvolím, za jaké IČP bude péče vykazována - pokud máte více odborností a nebo dokonce více ičp, můžete si vybrat, s jakými parametry bude vykazována péče. 
  • Pokud zvolím Vyžádanou péči, vyplním IČP vyžadujícího lékaře, odbornost a datum vyžádání (ičp a odbornost se nabízejí z uloženého seznamu)
  • tlačítkem Uložit vytvoříte případ

Další návštěvy již můžete zakládat přímo pod tímto případem. Data vyplněná v případu se budou předvyplňovat do poukazů.